Ole innbyr til langkjøring onsdag 7. desember
Postet av Melhus Idrettslag den 4. des 2016

Her stempler Ole på sisteposten og beviser at han er klar for trening onsdag 7. desember kl1900 fra Brekkåsen idrettsbarnehege. Det blir en times utetrening med langkjøring der det blir flere grupper bl.a. gågruppe. NB! Det blir helt sikkert ikke slikt vær som på bildet!
Fra kl2000 er det sirkeltrening inne, kan hende med "pause-o-løype".
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026