Nattløp i julekort-stemning!
Postet av Melhus Idrettslag den 1. des 2016

John hadde lagt en fin runde i onsdagens nattløp. Noe av løpet gikk i boligfeltet, men en del gikk rundt Nordgardsmyra. Flott kveld i marka med snø i trærne. Rene julkortstemning!
Etter løpet ble det sirkeltrening inne. Som pauseinnslag hadde vi veivalgstrening i ei løype fra årets St.Hans-kut. Lang og krevende!
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026