Trenings onsdag 30. november med o-løp
Postet av Melhus Idrettslag den 27. nov 2016

John innbyr til natto-løp onsdag 30. november kl 1900 fra Brekkåsen idrettsbarnehage. Skipler ikke været seg for mye, blir det en runde i terrenget i Hollumsåsen. Ja, Ole og Hege kommer nok også! Kommer du?
Oppfordrer med dette også vår rekrutter og ungdommer til å stille opp, for det blir lagt nybegynnerløype også, for det meste i boligfeltet.
Kl2000 trekker de voksne inn i salen og det blir sirkeltrening.
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026