Både intervalltreninga og styrketreninga gikk utendørs i kveld
Postet av Melhus Idrettslag den 23. nov 2016

Hege hadde intervalltrening i Gimsefeltet med linjeorientering første delen av kveldens trening. Vi måtte være ute også under sirkeltreninga også, men det gikk fint selv om det var litt surt med litt regn. Veivalgstrening ble også tid til. Til alt overmål kom det et nytt medlem også. Det er damen nummer to fra høyre og heter Reidun Thalseth og er "rekruttert" fra Turo.
![]() | ![]() |
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026

