Karuselløpet onsdag utsatt - vi erstatter det med Sprint/Downhill på Gimse!
Postet av Melhus Idrettslag den 14. aug 2016

Denne gjengen er allerede klar for start onsdag 17. august kl1800!
Gaula måtte avlyse sitt karusell-løp førstkommende onsdag, men vi arrangerer et erstatnings-løp på Gimse til trøst. Kjør til Tambartun og parker der og gå til sørsida av skolebygningen der det blir samlingsplass. Start blir fra Saga og løypene har sprintpreg, noe som flott trening til MN mesterskap om to uker.
Det er meldt godt vær, så ta med litt mat og drikke for en liten ekstra sosial stund.
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026