Mange ivrige o-løpere på første trening etter påske.
Postet av Melhus Idrettslag den 30. mar 2016
Hele 13 rekrutter møtte opp på trening onsdag kveld med Atle og Kjell Rune som ansvarlige. Full fres ute først med ei o-løype i nærområdene til skolen. Etterpå ei god økt inne med bl.a. elefantball som videoen viser.
Stein Ivar ledet de 8 voksne i en times tid med langkjøring - Rakbjørg tur/retur. Innevar det sirkeltrening med kart. Denne gangen "Nattelgen" som var KM bedrift i fjor høst. Svært utfordrende veivalg for oss, selv i godt lys inne var omkvedet etterpå.
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026