O-sesongen på gang - nye rekrutter?
Postet av Melhus Idrettslag den 3. mai 2013
(03.05.2013) Da er O-sesongen i gang også for de minste på Melhus.
Tirsdag 30. april hadde MIL orientering opplæring for ca 20 frammøtte førsteklassinger på Brekkåsen. Samarbeidet med allidretten startet i fjor høst og Audun Kleiven fra O-gruppa er ansvarlig for opplegget.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026