O-trenig onsdag på Brekkåsen
Postet av Melhus Idrettslag den 10. nov 2013
(10.11.2013)
O-treninga fortsetter onsdag 13. november: Stein Ivar legger nattløp kl1900 fra Brekkåsen skole (vær nøye med å bruke bare tida fram til innetreninga til dette!). Hanna har innetrening i Brekkåsen barnehage fra 2000.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026