Årsavslutnig i o-avdeliga
Postet av Melhus Idrettslag den 1. des 2013
(01.12.2013) Vi prøver noe nytt dette året: Vi samles til sosial treff for å runde av orienteringsåret 2013! Ideen kom i medlemsmøtet i august og det ble snakket om det under treningene utover høsten. Så bestemte vi oss for å skifte ut treninga siste osdagen før jul med mat på Mama Rosa onsdag 18. desember kl1900 og det blir noen av ungdommene som får regien. Og bare så det skal være helt klart: Dette er for alle i o-avdelinga, ung som gammel, Turoer,utøver i Ukens løype eller deltager i løp/trening!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026