Trening onsdag 8. januar
Postet av Melhus Idrettslag den 5. jan 2014
(05.01.2014) Godt nytt år!
Vi hviler ikke lenge på nyåret før det blir trening, så onsdag 8. januar kl1900 fra Brekkåsen skole blir det natto-løp i terrenget på Gimsekartet med Atle som løypelegger. Vi må nytte oss nå når det er bart. Kl2000 blir det inne-trening v. Stein Ivar i Brekkåsen barnehage.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026