O6`er 2. løp onsdag 11. juni
Postet av Melhus Idrettslag den 9. jun 2014
(09.06.2014) 2. løp i vår O6`er går onsdag 11. juni fra Skjetnemyra med start fra 1800. Løypene er lagt av Magne og går sør og øst for skytterbanen. Nybegynnere vil få hjelp rundt. Møt opp og sank poeng i vår interne treningskarusell!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026