Fartsfylt og morsomt på Åsvang/Dragvoll
Postet av Melhus Idrettslag den 1. mai 2025
Da begynner sesongen å komme i gang. For noen av de mest ivrige var dette det 4. løpet i årets Trondheim Sprintcup.
I fint vårvær deltok 8 løpere fra Melhus. Med samlingsplass på Åsvang skole hadde Nidarøst lagt løpsvennlige løyper. Starten var ved Dragvoll barnehage, og etter en runde på Dragvoll gikk turen nedover tilbake via boligfeltet på Angeltrøa, med målgang ved Åsvang skole.

Flott innsats fra ungdommen, her representert med Martin, Erlend, og Aasmund.
Siste løpet i Trondheim Sprintcup er neste onsdag 7. mai og går på Heimdal i regi av Trollelg.
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026