Første trening etter ferien fra Bjønnabakken
Postet av Melhus Idrettslag den 7. aug 2023

Da er det oppvåkning etter ferien. Allerede om vel ei uke er det 4. karusell-løp, så her må vi trene!
Onsdag 9. august kl 1800 blir det trening fra Bjønnabakken på Øyås. Kjørerute her.
Det er Atle og Eivind som legger løyper og tar tida. Ser ikke bort fra at de lengste løypene kan få noen ekstra utfordringer o-teknisk - den som møter opp vil se!! Det blir lagt fire løyper av ulik lengde og vanskegrad.
Løpet er også 3. løp i intern O6`er. Her er det poeng å høste.
Ellers er det ikke nødvendig med ferdighetsmerke i svømming i dette o-løpet. Vi legger det "tørt".
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026