Trening onsdag kveld fra C-bygget
Postet av Melhus Idrettslag den 5. feb 2023

Kommende onsdag 8. februar er det vanlig vintertrening fra kl1900-2100, fra C-bygget på Gimse skole.
Frank Egil har lagt tre løyper der det blir mulighet for teste blodpumpa. Det tilbys en "Kort løype" på 1,9km, en "Mellomløype" på 2,5km og de mest løpsvillige tilbys en "Ond løype" på 3,7km. Start mellom 1850 og 1915.
Deretter trekker vi innendørs til felles styrketrening fra kl 2000.
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026