Joggeskoføre på kveldens trening
Postet av Melhus Idrettslag den 26. jan 2023
Med den siste tids mildvær var de fleste veier, fortau og gangveier bare. Dermed var det mulig å parkere piggskoene og bruke vanlige joggesko. Det var 3 løyper å velge i under utedelen av treningen, og de fleste begynner nå å bli lokalkjente rundt Gimse skole. Uansett lokalkjent eller ikke, er det fremdeles viktig å lese kart og ta de riktige veivalgene, hvis man ønsker å finne den raskeste veien.
Innedelen var av den mer tradisjonelle sorten med basistrening.
Og så er det lov å ha det moro i tillegg til å delta på trening. Vi blir aldre for store til å leke. Her representert med alltid blide Ingrid og Hanne.

Her har vi noen av den harde kjerne etter kveldens løping. Her representert ved Hege, Atle, Johannes og Frank Egil.

Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026