O-trening flyttes til sentrum øst onsdag kveld!
Postet av Melhus Idrettslag den 16. jan 2022

Vi fortsetter de vellykkede vinter-treningene med et nytt nattløp!
Onsdag 19. januar kl 1900 byr Martin på o-løyper igjen. Oppmøte blir i sørøstre hjørne av parkeringa til Coop Extra vis a vis Høvdingen. Tre timer fri parkering skulle holde for de fleste!
Nye gangforbindelser på langs og tvers i sentrum er bl.a. kveldens nøtt.
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026