Bedriftsløp tirsdag og ordinær o-trening onsdag
Postet av Melhus Idrettslag den 12. sep 2021

Tirsdag 14. september kl 2030 blir det bedriftsorientering fra Tambartun. Som starttida indikerer blir det nattorientering. Alle som vil kan delta - det er bare å henvende seg til vår arrangørstab ved Tambartun.
Onsdag 15. september har vi ordinær o-trening - også det fra Tambartun. Det blir sesongens siste o-trening denne sesongen som går i dagslys. Start fra kl 1730 og det blir brukt løyper som var i nyttet tirsdag kveld. Atle er løypelegger. Og for å repetere:
Spesialtilbud til rekrutter: Vi har fått tildelt noen rekruttsett fra Sparebank 1 som vi ønsker å gi til dere som ikke har slike sett fra før. Rekruttsett har løperbrikke og tommelkompass. De deles ut, så lang som lageret rekker, til rekrutter som deltar på minst ett løp fra 8. september og fram til Lommelyktløpet 20. oktober.
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026