100 unge o-løpere på Grønneset
Postet av Melhus Idrettslag den 9. sep 2021
Løperne er klare før fellestarten
Martin er veldig fornøyd med vår nye startklokkeDe eldste løperne løp ut med fellestart. Løypene hadde sommerfugler for å spre løperne i skogen. Det var en publikumspost på berget over stranda slik at vi voksne kunne se løperne flere ganger. De krysset også stadion under løpet. Video av fellesstarten kan sees her. Løypene kan dere se på Livelox.
Melhus Orientering er drevne arrangører og dette var vel et prikkfritt arrangement. Det eneste skåret i gleden er at ingen ungdommer fra Melhus eller Leik deltok på løpet. Her har vi en jobb å gjøre. Hvordan skal vi få ungdommene våre til å delta på o-løp sammen med andre ungdommer i kretsen?
Kjell Rune er en rolig sjef for starten
| Kåre fikset bananer til alle!
|
En rutinert gjeng som kan å arrangere o-løp
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026

