Sprint-cupløyper er hengt ut på Brekkåsen
Postet av Melhus Idrettslag den 21. apr 2021

Det ble ikke noe av Trondheim Sprintcup 3 førstkommende torsdag på grunn av smittesituasjonen i distriktet.
Atles løyper er satt ut med små skjermer nå og blir stående ute til søndag kveld den 25.april.
Her kommer løypene:
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026