Trening fra Sjetnan onsdag kveld
Postet av Melhus Idrettslag den 30. aug 2020

Kommende onsdag den 2. september er det klart for treningsløp i skråningene langs veien inn mot skistadion/skytebanen i Skjetnemyra. Frank Egil er løypelegger og har laget fire løyper: Nybegynner (1,6km), C - 1,9 km, B - 2,6 km og A - 3,4 km. Parkering, start og mål på den første parkeringsplassen like etter at du har tatt av fra Kregnesveien inn mot skistadion. Merket kjørerute fra Hollumskrysset. Parkeringsavgift på 40kr betales via SMS. Oppstart mellom kl 1800 og 1845.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026