1. løp i O6`eren i årets sesong onsdag
Postet av Melhus Idrettslag den 1. jun 2020

Kjell Rune er løypelegger i årets første løp i O6`eren. Det går fra Kregnesmo onsdag 3. juni med start mellom kl 1800 og 1900. Parkering og samlinsplass sees på kartbildet er på vegen mellom Kregnesmo og Buan og kjøreruten fra Brekkåsen vises her.
Det er fire løyper for alle og løpet er første i en serie på 6 løp med avslutning sist i september, så det er best å velge samme løype hver gang.
Det er frivillig tidtaking som forringe onsdag og det praktiseres samme smittevern før, under og etter løpet. Løypene finner du nederst, så du kan skrive de ut selv om du vil.
Det er mulig å få litt hjelp til løypene om det trengs, så nybegynnere er naturligvis velkomne!
Her kommer noen stemningsbilder fra marka om noen ikke skulle ha o-tenning før onsdagen:
![]() Kort video her. | ![]() |
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026

