Treneren er en stuegris...
Postet av Melhus Idrettslag den 5. feb 2020

Det er meldt skikkelig grisevær i kveld. Jeg tar med opplegg for både ute- og inne-trening til ungdommene. Enten blir alle inne, eller så blir alle ute. Vi bestemmer det sammen kl 18.30 i kveld. Hilsen Atle.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026