Vil du bli med på Ungdsomløp?
Postet av Melhus Idrettslag den 20. mai 2019

På torsdag skal ungdommene våre delta på årets 2. ungdomsløp ved Rosten skole
Vi vil gjerne at du som har deltatt på rekruttcupen i vår blir med oss.
Ungdomsløpene arrangeres av klubbene i Trondheim. Det er ca. 200 barn og ungdommer som deltar. Løpene er et lavterskeltilbud for alle barn og ungdommer som synes det er gøy å løpe orientering.
Du kan ha med mamma eller pappa i skogen hvis du vil det. Det er fri start og det er premier til alle.
Alle løpene har kiosk med kakesalg.
Hvis du vil være med så meld i fra til Atle (tlf. 99 16 01 45) før onsdag 22. mai kl. 20.00.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026