Lommelyktløpet med premieutdeling onsdag kveld
Postet av Melhus Idrettslag den 14. okt 2018

Atle forklarer her om to-mannstafetten i Lommelyktløpet i fjor- enkel og uhøytidelig! Vi prøver noe av det samme i år også.
Det blir altså Lommelyktløp i år også onsdag 17. oktober på Bjønnabakken i Øyåsgrenda. Vi møter opp kl 1800 ved Bjønnabakken for avgang til Lommelyktløpet. Her blir det både nybegynnerløype og løyper for tomannsstafett.

Etterpå blir det utsøkt servering inn på Bjønnabakken sånn ca. kla 1930. Her kan de som blir med bare på premieutdelinga også komme å meske seg .

Ca. kl 2000 blir det premieutdeling for kveldens løp, O6`eren i år, Ukens løype og Turo 2018. Det blir også en kort orientering om kommende vintertrening.
Møt opp til en noe mindre hektisk o-kveld enn et vanlig o-løp er. Trivelig kan det bli også!
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026