Første natt-trening i kveld
Postet av Melhus Idrettslag den 19. sep 2018

Høstens først natt-trening gikk av stabelen fra Skjetnan i kveld. Nesten 20 løpere deltok og det var godt det var trening i kveld for mange, for det er uvant med mørket i starten. Eivind hadde lagt tre løyper og alle hadde løpere, også i nybegynnerløypa.
Flott med natt-trening, for neste onsdag avvikles siste løp i O6èren i Gimse by Night.
Resultater fra kveldens løp kan leses på Brikkesys.
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026