Melhus deltok med 7 løpere i høstens første ungdomsløp
Postet av Melhus Idrettslag den 23. aug 2018

Sunniva, Michael, Oskar, Joakim, Ørjan, Håkon og Kristoffer deltok på høstens første ungdomsløp. Malvik arrangerte et kjempefint løp med 150 ungdommer ved Stavsjøen. Det var ekstra gøy at Sunniva løp sitt første ungdomsløp. Hun løp kjempebra i klassen D10.
Kristoffer gjorde et veldig godt løp i H13-14 og endte på 3. plass. De andre gutta fikk også til fine løp i skogen og fikk en fin gjennomkjøring før Midtnorsk mesterskap i helga.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026