Nordgardsmyra på kryss og tvers
Postet av Melhus Idrettslag den 18. apr 2018

Nærmere 30 løpere benyttet anledningen til å starte markasesongen i o-avdelinga i kveld. Løpsområdet var Nordgardsmyra og omland i flatt lende i et ganske snøfritt løpsterreng.

Treninga var delt i to med en sommerfugl først der det var lagt vekt på kompassbruk og med vanlig friorientering i del to. Myra var fortsatt frossen, så det ble stor fart og litt bommingble det.
Oppmøtet var ganske godt, tross noen venta frafall. Det var stor tilfredshet med at barmarksesongen var i gang!
Tida var ikke viktig denne kvelden, men du kan lese resultatene her.
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026