Årsmøte i tradisjonell stil onsdag kveld
Postet av Melhus Idrettslag den 2. mar 2017
![]() | ![]() |
Som vanlig ble det gått gjennom årsmelding 2016 som også denne gangen var fyldig og regnskap 2016 som viste et hyggelig overskudd. Arbeidsplan og budsjett ble også presentert.
Etter et kort brekk med litt servering gikk vi over til medlemsmøte der vi så framover i 2017. Som tidligere år har vi masse treninger og løp, men også mye spennende med turer til Oppdal, Levanger og Østersund. Det er verdt å merke seg at vi igjen skal være arrangør av KM langdistanse til høsten , karusell-løp og ungdomsløp i vår. For o-trimere vil det bli Turorientering og Ukens løype.
Masse å glede seg til, bare se terminlista under Åpne dokumenter i Dokumentarkivet!
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026

