Løypemelding for helga
Postet av Konnerud Idrettslag den 30. jan 2026
Samtlige turO-relevante skiløyper ble kjørt opp i dag, fredag 30.1. Man har også kjørt med snøskuter på strekningen Gosen - Vestknabben (post V39).
Det er fortsatt for lite snø til å få en tjukk snøsåle i løypene. Vi oppfordrer derfor alle til å ta det rolig i utforkjøringer.
Kart til våre vinterturer ligger tilgjengelig på turO.no/konnerud
Skjermdump i fra Sporet, 30.1. kl 16.



1 Kommentar
Kommentarer
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Konnerud Idrettslag
TurOrientering som ferieaktivitet
23.06.2026
Post A16 - balsampoppel
19.06.2026
Post 23 - Utsiktspunkt Drafnkollen
17.06.2026
Stolpejakt 2 er nå satt ut
14.06.2026
De fleste henger høyt, men noen henger lavt
11.06.2026