Tid for løypekjøring
Postet av Konnerud Idrettslag den 2. jan 2025
Siste dagers snøfall har gjort at løypemaskinene (endelig) har begynt å røre på seg igjen. Vi oppfordrer våre deltagere til å følge med på prepareringsstatus vis skisporet.no
***
Merk ny betalingsløsning for Grodalsslaget p-plass f.o.m. 2. januar. Dette er aktuelt for de som skal gå Nyseterrunden. For mer info, se Selvik Bruk sin nettside.
https://www.facebook.com/selvikbruk

Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Konnerud Idrettslag
TurOrientering som ferieaktivitet
23.06.2026
Post A16 - balsampoppel
19.06.2026
Post 23 - Utsiktspunkt Drafnkollen
17.06.2026
Stolpejakt 2 er nå satt ut
14.06.2026
De fleste henger høyt, men noen henger lavt
11.06.2026