Statusoppdatering vinter-turO
Postet av Konnerud Idrettslag den 17. des 2024
Hvordan er mulighetene for å få tatt postene i vinter-turO?
De siste dagenes mildvær og vind har tæret kraftig på den lille snøsålen vi hadde i skiløypene, samt lagt igjen mye bøss i snøen.
Det er i skrivende stund, tirsdag ettermiddag, gode forhold for å gå til fots evt. benytte fatbike i bydelens skiløyper. Det er kun på Konnerud stadion og i lysløypa det er preparert for langrenn. Øvrige steder trenger en god dose med snø før man igjen prøver å lage såle/preparere spor.
Lite snø, men mye lyng og bøss rundt post V20.
Løypeparti mellom Kølabånn og Hellashytta, i Strømsåsen.
Løypeparti mellom Haddelandsdammen og Kølabånn, i Strømsåsen.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Konnerud Idrettslag
TurOrientering som ferieaktivitet
23.06.2026
Post A16 - balsampoppel
19.06.2026
Post 23 - Utsiktspunkt Drafnkollen
17.06.2026
Stolpejakt 2 er nå satt ut
14.06.2026
De fleste henger høyt, men noen henger lavt
11.06.2026