Utsetting av vinterposter
Postet av Konnerud Idrettslag den 21. nov 2024
Snø eller ei til jul. Uansett må postflaggene til vinter-turO på plass i skogen før den 15.12.
Ble en tur med sykkel innover i Strømåsen i efta. Fine forhold, men 6 "blå" ved Hellashytta var merkbart.
Post V17 på plass, på "skuddhold" fra Hellashytta.
Skolterudveien 190 er bedre kjent som Hellashytta. Gradestokken viste -6 i blåtimen.
Fortsatt fine forhold for sykling.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Konnerud Idrettslag
TurOrientering som ferieaktivitet
23.06.2026
Post A16 - balsampoppel
19.06.2026
Post 23 - Utsiktspunkt Drafnkollen
17.06.2026
Stolpejakt 2 er nå satt ut
14.06.2026
De fleste henger høyt, men noen henger lavt
11.06.2026