Fortsatt litt vinter ved stolpe 1
Postet av Konnerud Idrettslag den 10. apr 2022
Det er fortsatt partier med snø og is på stiene rundt stolpe S1.
De som tar Stolpejakt 1 på sykkel eller med barnevogn kan med fordel vente til etter påske med å «svinge innom» S1.
Ved øvrige stolper på runden er det tørt og fint.

Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Konnerud Idrettslag
TurOrientering som ferieaktivitet
23.06.2026
Post A16 - balsampoppel
19.06.2026
Post 23 - Utsiktspunkt Drafnkollen
17.06.2026
Stolpejakt 2 er nå satt ut
14.06.2026
De fleste henger høyt, men noen henger lavt
11.06.2026